"Gung Hay Fat Choy"

"Bons desitjos i felicitats. Que tingueu un any pròsper i bo"
Dijous comença l’any xinès de la rata


L’any 4705 del calendari xinès (equivalent al 2008 del calendari gregorià) serà l’any de la rata del terra marró. Aquest senyala el començament d’un nou cicle de dotze anys. La rata és un símbol d’aigua, i es diu que fan bona parella amb micos i dragons, però no amb conills, cavalls i galls. Les influències del terra marró també donen bons auguris per a bous, ja que son amics de la rata perseverant, tot i que representen un conflicte donat que els element de terra i aigua cerquen un equilibri, sobre tot a la primera part de l’any.

Jo, resulta que soc gos. Seguiré tenint bona fortuna ja que la rata obra un nou cicle. Per a mi, la família i els amics son més importants que mai aquest any, però haig d’evitar les pressions seves sobre les meves decisions de negoci i finances. Les relacions que he començat durant aquest últim any del porc poden ser una font de bona fortuna en aquest nou cicle. No haig de témer que els meus caps i companys de feina vegin les meves habilitats. He d’acceptar tant les lloances i els consells que em donin aquests. He de mantenir el meu enfocament, sinó acabaré tractant de caçar una rata (que corren molt i febrilment d’aquí i allà), però no he de ser tímid quan he de prendre les decisions que canviaran el canvi i la bona fortuna.

Pots saber-ne molt més aquí.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Canvi radical de l'estat espanyol: un repte inassumible?

La llengua perilla: Culpables? Els catalans!

La nova constitució russa