Traspàs ferroviari: la proposta de CiU

Ja anava sent hora de que algú se’n adonés! El govern espanyol té clar que ha de ventilar-se el que és deficitari (RENFE Rodalies), sobre tot si es pot traspassar sense d’haver de ficar-hi masses diners, tot i ser essencial per a l’economia catalana. ¡Que se encarguen los catalanes de ese marrón! Per cert, quan ells pensen ‘catalanes’, també hi comprenen aquells espanyolistes que paguen impostos aquí... espero que sabeu qui sou... i us adoneu que us donen pel c*l igual que als nacionalistes i sobiranistes catalans.

Mentre tant, els espanyols controlen les vies de tot Catalunya (incloses les de Rodalies) a través d’ADIF. Treuen a concurs els contractes d’adjudicació de l’explotació del servei, tal com ja tenen previst des de començaments dels 90 (Directives europees 91/440/CEE i 95/18/CE, el nou estatut de RENFE amb el Real Decreto 121/1994 i la creació el 96 de GIF amb la Ley 13/96). L’any 2001 comencen els contactes i negociacions del procés de liberalització del ferrocarril a Espanya.

Els pobres desgraciats que s’hagin quedat amb Rodalies (sense vies, i només les deficitàries que rodegen Barcelona), és a dir, la Generalitat... nosaltres els catalans, els objectes fiscals, inclosos els espanyolistes, que hauran de desembutxacar per a invertir tot allò que no s’ha fet abans igual que tots i totes, haurem de creuar els dits per a que ningú ens prengui l’adjudicació, una vegada sanejades les infraestructures.

I no cregueu que no hi son: Marsans, ALSA, Transfesa, ACS, FCC, ... tots esperant l’obertura del mercat! I nosaltres els ho finançarem! Tal com dic, ja era hora que algú fes una contraproposta.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Canvi radical de l'estat espanyol: un repte inassumible?

La llengua perilla: Culpables? Els catalans!

Que la IMprudència no ens faci traïdors!